Krátce

K zamyšlení

Jeden z poznatků z praxe ve zkratce.

Majitel webové prezentace či e-shopu je často kontaktován "armádou" obchodních zástupců společností jako jsou reklamní agentury, webová studia a další podobní se zaručeným způsobem, jak zvýšit návštěvnost, prodej, obraty a vše co by chtěl potencionální zákazník slyšet.

Mimo jiné jsou samozřejmě absolutně flexibilní, agilní, používají nejnovější postupy a technologie a aby toho nebylo málo, tak obchodní zástupce je samozřejmě minimálně "sales manager".

Všichni samozřejmě tuší, kam tento dnes bohužel standardní postup vede. Majiteli...

Informace

Neformálně

Je SEO opravdu takový "zázrak" jak je prezentováno a nebo se jedná o marketingový tah?

Situaci, kdy přijde nabídka na zaručené zvýšení tržeb díky optimalizaci pro vyhledávače zná jistě většina provozovatelů e-shopů i webových prezentací. Otázkou je, nakolik je tato služba přínosná a reálná.

SEO optimalizace jako taková není žádné "kouzlo" jak je často prezentováno. Naopak, v dnešní době jsou vyhledávací algoritmy natolik inteligentní, že si nenechají snadno podvrhnout informace, které nejsou na dané adrese relevantní a často takové pokusy dokáží penalizovat.

Technická...

Informace

Tato sekce vznikla z důvodu naší potřeby sdělit myšlenky či fakta mimo oficiální část prezentace.

Najdete zde různé informace, které se však nehodí uvádět v běžné části prezentace. Jedná se o neformální články, naše zážitky a zkušenosti z oboru. Dozvíte se například, proč nefungují běžné postupy agentur, motivačních řečníků, anebo SEO "mágů".

Dále budeme přinášet postřehy z praxe, tipy a doporučení. Příspěvky budou přibývat nepravidelně, avšak aktuálně. Za dobu naší působnosti jsme se shledali s mnoha koncepty činnosti v našem oboru a upřímně, drtivá...

1