O agenturách

Jeden z poznatků z praxe ve zkratce.

Majitel webové prezentace či e-shopu je často kontaktován "armádou" obchodních zástupců společností jako jsou reklamní agentury, webová studia a další podobní se zaručeným způsobem, jak zvýšit návštěvnost, prodej, obraty a vše co by chtěl potencionální zákazník slyšet.

Mimo jiné jsou samozřejmě absolutně flexibilní, agilní, používají nejnovější postupy a technologie a aby toho nebylo málo, tak obchodní zástupce je samozřejmě minimálně "sales manager".

Všichni samozřejmě tuší, kam tento dnes bohužel standardní postup vede. Majiteli...

Úvodní slovo

Tato sekce vznikla z důvodu naší potřeby sdělit myšlenky či fakta mimo oficiální část prezentace.

Najdete zde různé informace, které se však nehodí uvádět v běžné části prezentace. Jedná se o neformální články, naše zážitky a zkušenosti z oboru. Dozvíte se například, proč nefungují běžné postupy agentur, motivačních řečníků, anebo SEO "mágů".

Dále budeme přinášet postřehy z praxe, tipy a doporučení. Příspěvky budou přibývat nepravidelně, avšak aktuálně. Za dobu naší působnosti jsme se shledali s mnoha koncepty činnosti v našem oboru a upřímně, drtivá...

O SEO optimalizaci

Je SEO opravdu takový "zázrak" jak je prezentováno a nebo se jedná o marketingový tah?

Situaci, kdy přijde nabídka na zaručené zvýšení tržeb díky optimalizaci pro vyhledávače zná jistě většina provozovatelů e-shopů i webových prezentací. Otázkou je, nakolik je tato služba přínosná a reálná.

SEO optimalizace jako taková není žádné "kouzlo" jak je často prezentováno. Naopak, v dnešní době jsou vyhledávací algoritmy natolik inteligentní, že si nenechají snadno podvrhnout informace, které nejsou na dané adrese relevantní a často takové pokusy dokáží penalizovat.

Technická...

1